ارسال سفارش در فروشگاه کفش طبی حامی

 

کنترل کیفی محصولات ارسالی

جلب رضایت مشتری یکی از اهداف اصلی مجموعه‌ی طبی حامی است بنابراین برای دستیابی به این امر مهم تلاش می‌کنیم. به منظور جلوگیری از بازگشت کالا خواهشمندیم در زمان خرید تمامی اطلاعات مربوط به محصول را مطالعه کرده تا خرید متناسب با نیاز خود را انجام دهید.

همکاران ما در مجموعه طبی حامی بر تمامی  روند سفارش تا ارسال کالا نظارت دارند. به‌گونه‌ای که تمامی سفارشات قبل از ارسال کاملا بررسی میشوند تا از صحت سلامت کالا و تطابق آن با سفارش مشتری اطمینان حاصل شود.

ارسال پستی

 طبق قرار داد رسمی انعقاد شده مابین شرکت پست و کفش طبی حامی، تمامی سفارشات ثبت شده توسط اداره پست جمهوری اسلامی ایران به دو صورت زیر ارسال می‌گردد:

     – پست پیشتاز

       ارسال سفارش به صورت پیشتاز 2 تا 3 ساعت کاری

     – پست سفارشی

      ارسال سفارش به صورت سفارشی 3 تا 7 روز کاری

**در نظر داشته باشید که زمان ارسال شده به صورت تقریبی است و مسئولیت ناشی از تاخیر دریافت کالا بر عهده شرکت ملی پست می‌باشد.

نحوه تحویل گرفتن سفارش:

 – مامور تحویل مرسوله امکان اجازه ورود به ساختمان، آپارتمان، ادارات و … را ندارند و موظف است کالا را درب اصلی منتهی به خیابان تحویل دهند. لذا در صورتیکه آدرس ارسال شما مربوط به هر یک از این موارد است نگهبان را در مورد تحویل کالا و پرداخت وجه آگاه نمائید تا در روند دریافت سفارش مشکلی ایجاد نگردد.

 – از آنجایکه مامور پست تنها موظف به تحویل کالا است لذا خواهشمند است بررسی کالا، چک کردن سایز و … را بعد از تحویل گرفتن کالا انجام دهید. در صورتیکه نیاز به هر نوع تعویض باشد شما می‌توانید با پشتیبانی کفش طبی حامی تماس گرفته و همکاران ما راهنمایی لازم را در این مورد انجام می‌دهند.

فهرست