شیوه‌های بازگرداندن کالا

جلب رضایت مشتری یکی از اهداف اصلی مجموعه‌ی طبی حامی است بنابراین برای دستیابی به این امر مهم تلاش می‌کنیم. به منظور جلوگیری از بازگشت کالا خواهشمندیم در زمان خرید تمامی اطلاعات مربوط به محصول را مطالعه کرده تا خرید متناسب با نیاز خود را انجام دهید.

همکاران ما در مجموعه طبی حامی بر تمامی  روند سفارش تا ارسال کالا نظارت دارند. به‌گونه‌ای که تمامی سفارشات قبل از ارسال کاملا بررسی میشود تا از صحت سلامت کالا و تطابق آن با سفارش مشتری اطمینان حاصل شود.

آیا می توانم کالای خود را مرجوع کنم؟

– در صورتیکه تمایل به تعویض یا عودت کالا دارید تا 7 روز پس از دریافت کالا به پشتیبانی کفش طبی حامی اطلاع بدهید. در صورت تایید پشتیبان های کفش طبی حامی جهت بازگرداندن کالا، محصول را در جعبه قرار داده و با پست سفارشی ارسال نمائید. هر گونه خط خوردگی و پارگی جعبه کالا استفاده از طرح بازگشت کالا را غیرممکن می‌سازد.

– تمامی تصاویر و ویژگی‌های محصول در صفحه کالا مشخص شده است. در صورتیکه هر نوع مغایرتی در کالای دریافتی مشاهده کردید می‌توانید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا به پشتیبان های کفش طبی حامی اطلاع دهید. در صورت تایید مغایرت اعلام شده توسط پشتیبان های ما امکان بازگشت کالا فراهم می گردد.

– در صورتیکه کالای خریداری شده دارای ایراد ظاهری باشد تا 24 ساعت به پشتیبانی کفش طبی حامی اطلاع داده شود و با ارسال عکس به پشتیبانی کفش طبی حامی نسبت به تایید شرایط بازگشت کالا اقدام نمایید.

– در صورتیکه  از خرید خود منصرف شده‌اید تا قبل از ارسال کالا امکان لغو سفارش برای شما فراهم می‌باشد. در صورت ارسال کالا امکان انصراف از خرید تنها در صورت پرداخت هزینه‌های ارسال امکان پذیر می باشد.

کالا را چگونه ارسال کنم؟

– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

– بسته خود را به صورت پست سفارشی به آدرس زیر ارسال کنید.

   یزد میدان باهنر، بلوار پاکنژاد، جنب پزشکی جابرابن حیان،شعبه یک مجموعه طبی حامی، کدپستی: 8917688593

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– در صورتیکه عودت کالا به دلیل وجود ایراد ظاهری کالا باشد پس از تایید کارشناسان کفش طبی، هزینه ارسال مجدد به عهده کفش طبی حامی می‌باشد.

– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویری رسید را به شماره واتساپ 09131518129 ارسال فرمایید.

– در صورت انصراف از خرید، در صورتیکه علت مرجوعی سلیقه‌ای باشد یا کارشناسان کفش طبی حامی آسیب کالا را از سمت مشتری تائید کنند، هزینه ارسال و دریافت کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

– در صورتیکه مشتری تمایل به تعویض کالا داشته باشد هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده خود مشتری می‌باشد.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

  – با پشتیبانی سایت تماس گرفته و درخواست مرجوعی کالای خود را ثبت کنید.

چطور وجه پرداختی به حساب من واریز می گردد؟

پس از تایید عودت کالا، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری با هماهنگی پشتیبان‌های کفش طبی حامی به حساب مشتری واریز خواهد شد.

فهرست